Post by cumpnecmitingpoul on Mar 13, 2022 6:25:39 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Full Pipe: Avontuurspellen ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Full Pipe: Avontuurspellen IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Full Pipe: Avontuurspellen 2022 version ▞▞▞
Stom maar zeer vermakelijk!! Ik heb het spel net uit en ik wil meer, alsjeblieft.!?😊🤗😊
Geweldig spel... niet lang genoeg. In anderhalve dag klaar. Misschien een vervolg??
Leuk, uitdagend, eigenzinnig... al mijn favoriete dingen. Humor is geweldig! Goed bezig ontwikkelaars!!! Hoe zit het met #2?
gg
Plezier. Slim. Uniek. Soms ronduit grappig. Houd het geluid zeker aan.
Briljante graphics goed doordacht, houden me bezig
Schattig leuk spel!!
Ik hou van dit spel, maar ik denk dat het soms een beetje moeilijk kan zijn, maar dat maakt het wat ik er zo leuk aan vind, ja! Blijf het goede werk bedankt
Ik heb echt genoten van het spelen totdat ik de volledige game moest kopen, teleurgesteld.
Leuk en een beetje uitdagend!
Absoluut schitterende animatie. Vandaag afgemaakt en erg genoten. Erg leuke puzzels en een schattig klein verhaaltje. Echt een aanrader dit spel.
😍
Loopt al vast in tutorial
Deze game is geweldig, een van de beste games die ik heb gespeeld. Ik zou dit 24/7 spelen, maar ik moet betalen om door te gaan ten zeerste aanbevolen, maar verander alsjeblieft het betalingsniveau, dit zou mijn favoriete game ooit zijn
Ik had geen toegang tot de knoppen in de rechterbovenhoek van het scherm tijdens het spelen op mijn Galaxy S9, dus ik kon de tutorial niet eens doorlopen. Hoop dat het opgelost wordt, ziet eruit als een leuk spel!
Het kan me geen f**** schelen wat iemand zegt, het is leuk en het laat je denken binnen en buiten de doos. Ik vind dit spel zo leuk. Ik heb het spel zelfs gekocht en sommige hints zijn soms moeilijker dan andere. Zijn freaken GREATTTT!!!!!!!☺😉😁
Ik heb $ 5 betaald voor het volledige spel en hints kosten nog steeds extra??
Goed spel
Ik vond de graphics aanvankelijk leuk omdat het er zo indie uitziet, maar de besturing en de gameplay maakten me zo onwetend totdat ik het de-installeerde. Ik ben nogal gewend om ontsnappings-/avontuurspellen te spelen, maar dit was te verwarrend om te spelen. Misschien helpt een kaart of een zoektochtboek om te navigeren en het spel gemakkelijker te maken. Bedankt ontwikkelaars
Een prachtig geanimeerd spel. Elk niveau heeft een handgetekende look waar ik van hou. Het is moeilijk om zo'n mooi en uitdagend point-and-click-spel te vinden, maar Absolutist heeft het goed gedaan.
Sterk aanbevolen. Leuke gameplay, prachtige, woordeloze verhalen en charmante beelden. Niet extreem lang, maar geniet elke seconde.
Hield van het gevoel van het spel. De nieuwe en vreemde karakters waren cool. Ik zat nooit lang vast.
Echt leuk en anders waar ik van hou! Ik vond het geweldig, de graphics zijn zo cool
Verslaafd!
Full Pipe: Puzzle Adventure Adventure xrfb
Geweldig
Een mooi spel!
Heel grappig spel en leuk, hou van de puzzels en de kleine add-on-games
Dit lijkt me een heel cool spel en ik hou van de artstyle. Ik dacht dat ik een gratis game kreeg waarvoor ik geen internet nodig had, maar het lijkt erop dat ik speelhoofdstukken moet kopen? Ik wou dat ik in een financiële situatie zat dat ik dat kon doen. Dit spel ziet er goed uit en ik hoop dat ik hier ooit op terug kan komen.Leuk en raar, maar je moet mensen van tevoren vertellen dat het niet gratis is...
Geweldig puzzelspel, hou van het verhaal en absoluut het ontdekken waard.
Waard om te kopen. Best gespeeld op een tablet - veel kleine details.
de game geeft geen touchfeeds in het midden van de tutorial
Geweldig. Uren speelplezier met Humor. Leuk en raar en artistiek geweldig!
Mini Market - Сooking Game Simulācijas spēles exw
Full Pipe: Puzzle Adventure Adventure cgj
Tot nu toe zo goed
Goede game houdt je bezig, weinig dingen die beter waren, vond het einde niet leuk. De $ 3 waard?
👎👎👎👎👎👎👎👎👎
Echt interessant totdat ik ervoor moet betalen.
briljant
Moeilijk en je moet hints kopen om verder te gaan met de moeilijke, dus nu zit ik vast. Het kan aan mij liggen. Verdorie. Prima spel anders!
Het is erg vermakelijk, maar echt niet cool dat ik nu moet betalen als ik wil doorgaan. Ik ben niet van geld gemaakt. Dus het spijt me echt dat ik dit ga verwijderen, want ik kan het me niet veroorloven om te betalen om door te gaan.
Verbazingwekkend omdat ik het speelde toen ik heel klein was, nu vond ik het per ongeluk en de nostalgie blaast me weg, ik had het op cd denk ik.Wauw
Ik heb dit spel nu twee keer gedownload. Samsung S9... bedieningselementen reageren NOG STEEDS niet.
Ik heb betaald voor de volledige versie, nog steeds geen update
Het is een goed spel, maar er is een probleem
Heel erg, het blijft crashen
schattig, een beetje verwarrend, maar als je je eenmaal op de taak concentreert en je realiseert dat niets logisch is, wordt het cool. als je eenmaal begint met het voltooien van taken, wil je zien wat de volgende stap is, ik zal dit spel een tijdje houden
Goed maar kort en uit recensies kan ik zien dat de rest van de game op dit moment niet de moeite waard is om te kopen. Ik heb er echter van genoten.Interessant - Betalingsmodel wijzigen
Ik herinner me dat ik als klein kind dit spel altijd op de computer van mijn moeder speelde. Dit is de eerste game die ik ooit heb gespeeld en sindsdien ben ik verliefd op videogames. Maar als ik deze game in de Play Store zie, word ik een beetje verdrietig. Natuurlijk ben ik blij om deze game na zo'n lange tijd weer te zien en het een tijdje te kunnen spelen, maar deze game is niet bedoeld om op een mobiel of tablet te spelen. Om de volledige ervaring te krijgen, moet je het op de computer spelen.
Mensen mensen toch, is het nodig om het spel laag te enkel omdat het een demo is? Het is een prachtig spel waar zonder twijfel veel werk in heeft gezeten. Het is de 2,99 ruim waard en verdient zeker 5 sterren!
Omg geweldig!
Werkt niet! Vastgelopen bij tutorial, spel reageert niet op tikken, kom op! Xiaomi A2 Lite.