(Android) Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games cheats generator kristallen
Feb 14, 2022 20:26:25 GMT -8
Post by thedocotlaso on Feb 14, 2022 20:26:25 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats generator kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Super Slime Simulator: Satisfying ASMR \u0026 DIY Games 2022 version ▞▞▞
Ik vind het echt goed, maar alle advertenties zijn zo vervelend! Als je gewoon een nieuw slijm dat je hebt gemaakt wilt testen, krijg je advertenties te zien. Dan moet je betalen om ze weg te krijgen. Ik ben op zoek naar games zonder advertenties, maar tot nu toe geen geluk. Houd er rekening mee dat ik dit niet krijg met games die letterlijk wifi nodig hebben. Bijvoorbeeld dierenjam, Roblox en zo. En ja. Ik weet dat ik mijn wifi gewoon kan uitschakelen, maar dat wil ik niet, bijvoorbeeld als ik Skype heb en dan niet kan antwoorden omdat ik een game speel. 😐
De reden achter het geven van drie sterren is dat er voor mij veel vertraging in dit spel is, idk waarom er in mijn persoonlijke mobiel geen vertraging is, maar in de mobiel van mijn zus is er veel vertraging, dus repareer het voor dus mobiel Anders is het een leuk spel erg leuk spel
Zeer goed Heeft veel soorten slijm Installeer het alstublieft
Wauw !!!! Dit is zo ontspannend dat ik dit elke dag of misschien nacht ga spelen
Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games Livsstilsapps nao
Ik vind dit spel echt heel erg leuk, het enige wat ik haat zijn de advertenties. Er zijn zoveel advertenties! Elke keer als ik een slijm opmaak, is er altijd een advertentie. Ik ben echt dol op dit spel, maar de advertenties zijn het enige dat me stoort. Als u het advertentieprobleem kunt oplossen, PLEASE AUB HET. Er is veel te veel advertenties. Toch hou ik van het spel. Maar los het advertentieprobleem op.😃
Ik vind dit spel leuk! Er is veel maatwerk, maar ik denk dat het meer kan gebruiken. Ik zou graag zien dat er wolkenslijm toegevoegd werd, evenals wat meer versieringen (bosbessen, cakejes, koekjes, plakjes watermeloen, enz.)! Ik vind dat deze game aan de verwachtingen voldoet, maar ik zou graag willen zien hoeveel verder het zou kunnen gaan
leuk om mee te spelen maar niet super
Ik hou er niet zo van, het klinkt bevredigend, maar het bevat geen ingrediënten of dat soort dingen. maar als het meer realistisch was zoals ik zou het heel leuk vinden ≧ω≦
Het is niet echt leuk, want het is niet in het echte leven dus ik weet niet wrm mensen dit leuk vinden. Ik had het bedacht, omdat ik wilde kijken hoe stom dit spel is.
Het is geweldig en zo leuk, ik ben dol op het slijm, vooral de regenboogmagie. Ik hou ervan hoe gemakkelijk het is om munten te krijgen. Niet te veel advertenties voor mij. Ik vind het lulu-minispel leuk, ik vind het leuk hoe je kunt spelen met haar slimes die je hebt gekopieerd. Maar twee dingen over het verfslijm, ik wou dat het in je slijm was opgeslagen, zodat je er altijd weer mee kunt spelen (als er een manier is om het me te vertellen), moet je iets toevoegen dat bubblegumslijm wordt genoemd
Ik heb het verwijderd omdat ik de nieuwe video van Shane Dawsons heb bekeken en toen ik deze app controleerde, hoorde ik ruis, dus ik raakte in paniek en verwijderde het. Corrigeer dit alstublieft. Over het algemeen is de app extreem gemiddeld, maar ik geef hem 1 ster vanwege de statische elektriciteit. De geluidseffecten klinken ook alsof je ze rechtstreeks uit een Minecraft-game hebt gehaald.
Het is een leuke gameplay, maar er zijn veel te veel advertenties en sommige advertenties werken niet eens
Dit spel is oké. Na 10 minuten gaat het vervelen. Ik denk niet dat mensen de tijd hebben om ELK ENKEL SLIME TYPE te verzamelen. Als je graag tijd verspilt, download dan deze app.
Ik hou van dit spel. Ik heb het niet meer, maar het was geweldig. Er zijn zoveel decoraties en kleuren. Je krijgt elke dag een dagelijkse kist. Je krijgt versieringen, kleuren en slijmsoorten aangeboden. Ook kun je een slijm versieren en als cadeau naar een vriend sturen en je kunt zelfs de doos versieren. De enige reden waarom ik het vier sterren geef, is omdat elke keer dat je een slijm probeert te maken of met je slijm begint te spelen, er een advertentie verschijnt. Het is niet leuk, maar het is het waard! Ik hoop dat iedereen die het downloadt ervan geniet!
graphics waren absoluut verschrikkelijk. niet installeren. de enige taal was Engels, dus als je geen Engels spreekt, begrijp je de miljarden instructies niet.
Het is een heel leuk spel, het is ontspannend en leuk. Ik wou dat het je gegevens kon opslaan
Kort samengevat: nutteloos
Leuk naarmate je het speelt wordt het saaier
Ik vind de slimes erg leuk. Dit slijm is het beste omdat we alles kunnen doen in deze slijm-app
😗😊😊😗👍
Ik vind dit leuk, ik hou van de doe-het-zelf, maar ik weet niet wat de roze balk is, maar het is 3 sterren
Het is heel leuke spel als je je geluid helemaal aan doet dan is het heel heel en heel fijn
Ik hou van dit spel! Maar er zijn wel veel advertenties.
Niet slecht, maar het gebruikt opslag om slijm op te slaan, dus als je je opslag wist, wist het ook het slijm dat je hebt gemaakt
Ik dacht dat dit spel leuk was, maar toen ik dit spel open, het slijm. Is niet als een echt slijm
De graphics zijn verschrikkelijk, er mogen geen scherpe pixellijnen in slijm zitten
Er komen te veel opdagen, maar de andere slimes zijn zo bevredigend, maar ik zal het nog steeds een beoordeling met twee sterren geven
Het is een leuke spel, maar je krijgt echt om de seconde reclame. Dat vind ik erg vervelend. Ook is er Wi-Fi voor nodig en na een dag woord de app verwijderd. Erg jammer.
het is gwn nie echt en gwn stom
Verspilling van tijd en ruimte! Als je een hekel hebt aan tijdverspillende games, download dit dan niet! Ten eerste zou ik willen zeggen dat ik het schilderspel erg leuk vond, maar al het andere was best goed.... er ontbrak iets. Dit is een erg saaie app, maar het is beter dan andere apps zoals deze die ik heb geprobeerd. De muis bleef achter bij het spel en voordat je zegt dat mijn muis het probleem is, deed hij dat niet met andere slijm-apps!!! OOK HET SPEL CRASHDE ONGEVEER 10 SECONDEN !!!!!!!!!!!!! Ik begreep niet hoe ik verschillende slimes moest krijgen en ik weet dat ik misschien iets heb gemist.
Deze game is cool, ik heb dit een jaar geleden met mijn neef gespeeld en dit is zo ontspannend. Ik heb het verwijderd omdat mijn moeder zei dat dit spel niet goed is op apparaten. Maar ik heb het opnieuw gedownload en met mijn neven en nichten gespeeld. Dit is ontspannend voor wie stress heeft, met angst en voor kinderen. Het voelt alsof ik een echt slijm maak♡
Swordigo Adventure lqgt
Deze game is ...... GEWELDIG MIJN FAVORIETE GAMR OOIT. IK HOU VAN DIT SPEL. het enige nadeel is dat ik alle kaarten heb, maar ik zou meer kaarten willen als dat mogelijk is, koop andere tgan dat er veel te doen is en het is mijn favoriete spel, ook als je eifi uitschakelt, zijn er geen advertenties en kun je nog steeds spelen en ik hou van tgat je kunt begaafd sturen dat zo creatief is, dus ja download dit alsjeblieft, het is GEWELDIG👍👍👍